عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 13 بهمن 1395
بازدید : 188
نویسنده : سامان
رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران ضمن اعلام موافقت این اتحادیه با پلمب واحدهای اسنپ و تپسی به دلیل مغایرت فعالیت با جواز صنفی گفت: مراتب اجرایی این کار در قالب نامه‌ای به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران واگذار شد.
 
خبرگزاری تسنیم: رشد فعالیت اپلیکیشنهای موبایلی به اندازه‌ای بوده که کمتر کسی را می‌توان یافت که با عنوان «اسنپ» و «تپسی» به عنوان دو نمونه از آژانسهای موبایلی آشنایی نداشته باشد؛ در این حوزه  شاهد رشد روزافزون استفاده از خدمات مبتنی بر موبایل هستیم.

با توجه به اینکه زنگ اعمال محدودیت برای دو نمونه مطرح آژانس موبایلی به صدا درآمده، موضوع را از سید مهدی میرمهدی کمیجانی؛ جویا شدیم و دلیل اختلالات یکی دو روز اخیر در یکی از این اپلیکیشنها را جویا شدیم که رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران در این باره به خبرنگار گفت: براساس خواسته اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، روز گذشته موافقت خود را با بستن این دو واحد صنفی (اسنپ و تپسی) در قالب نامه‌ای به این اتاق اعلام کردیم.


:: برچسب‌ها: اپلیکیشنهای موبایلی , اسنپ , تپسی , آژانسهای موبایلی , موبایل , سید مهدی میرمهدی کمیجانی , اتاق بازرگانی , صنایع و معادن ایران , فعالیتهای اینترنتی , کسب‌وکارهای مجازی ,
تاریخ : چهار شنبه 13 بهمن 1395
بازدید : 109
نویسنده : سامان
دادستان تهران آخرین وضعیت پرونده‌های حادثه پلاسکو، شهرداری تهران و بانک سرمایه را تشریح کرد.
 
 
خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، دادستان تهران با تسلیت شهادت آتش‌نشان‌ها در حادثه ساختمان پلاسکو و گرامیداشت دهه مبارک فجر، در خصوص اهمیت حادثه اخیر اظهار داشت: با توجه به رصد صورت گرفته در بازه زمانی بیست و نهم دی ماه تا چهارم بهمن ماه سال جاری مشخص گردید ۸۶ درصد اخبار رسانه‌ها و فضای مجازی مربوط به حادثه پلاسکو بود و حتی مراسم تحلیف ترامپ در رتبه‌های ۷ یا ۸ درصدی قرار گرفت. این آمار موید آن است که حادثه پلاسکو از جمله حوادثی بوده که بسیاری از مسائل را تحت‌الشعاع قرار داده است.

جعفری دولت آبادی در رابطه با آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو چند نکته را یادآور شد که از آن جمله، همکاری دستگاه‌ها بود. وی با طرح این سوال که آیا حادثه مذکور یک رخداد ساده در حد آتش سوزی بود، در پاسخ  اظهار داشت: این حادثه که آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان بود و تلفات انسانی و مالی قابل توجهی در بر داشت، اگر چه در افکار عمومی باقی خواهد ماند، اما همکاری دستگاه‌های دولتی در مواجهه با آن ممتاز بود.

دادستان تهران با اشاره به آتش‌سوزی صبح روز یکشنبه (۱۰/۱۱/۱۳۹۵) در مخزن نفت ری، در خصوص عبرت‌گیری از حوادث مشابه، خاطرنشان کرد در تهران و کلان شهرها، ساختمان‌ها و مکان‌هایی با ایمنی پایین موجود است و باید خطرات ناشی از اماکن پر خطر و مخازن بنزین، گازوئیل و نفت در شهرها بر طرف گردد.


:: برچسب‌ها: دادسرای عمومی , شهادت آتش‌نشان‌ها , حادثه ساختمان پلاسکو , دهه مبارک فجر , پلاسکو , ساختمان پلاسکو , حادثه پلاسکو , اخبار پلاسکو , اخبار جدید پلاسکو ,
تاریخ : چهار شنبه 13 بهمن 1395
بازدید : 148
نویسنده : سامان

 

بی احتیاطی کارگر چاپخانه ای هنگام کار با دستگاه پرس صحافی حادثه آفرید و باعث صدمه دیدن دست وی شد.
 
خبرگزاری میزان: بی احتیاطی کارگر چاپخانه ای هنگام کار با دستگاه پرس صحافی حادثه آفرید و باعث صدمه دیدن دست وی شد.
 
 
در پی تماس کارگران یک چاپخانه با سامانه 125 و اعلام بروز این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله تش نشانان ایستگاه 120 را به خیابان ستارخان، خیابان نامجو جنوبی اعزام کرد.

عباس جعفری فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص اظهار داشت: کارگر جوانی در یک چاپخانه مشغول کارکردن با دستگاه پرس صحافی بود که ناگهان براثر بی احتیاطی دست چپ وی لای دستگاه گیر کرد.
 
گیر کردن دست کارگر جوان در دستگاه پرس




:: برچسب‌ها: چاپخانه , پرس صحافی , دستگاه پرس صحافی , سازمان آتش نشانی , آتش نشانی تهران ,

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com