عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 13 بهمن 1395
بازدید : 127
نویسنده : سامان
فال روزانه چهارشنبه 13 بهمن 1395 

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 13 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! یک سال پر از انرژی در انتظارتان است. تحت هر شرایطی که باشید دیگران درخشش منحصر به فردی که در وجودتان هست را خواهند دید. به پایان رساندن پروژه هایی که در دست انجام دارید برایتان راحت خواهد بود و به نتایج خوبی دست پیدا خواهید کرد. شاید یکی دو ماه اول کی با سرگشتگی و بلاتکلیفی همراه باشد، اما با فرا رسیدن فصل بهار خوش شانسی به سراغتان خواهد آمد و راه خود را خواهید یافت و کنترل امور را در دست خواهید گرفت. شما تا مهر ماه روزهای خوب و بدون چالش های جدی را به همراه خواهید داشت، اما در فصل پاییز ممکن است در رابطه عاطفی و یا شراکت تجاری خود با چالش هایی مواجه شوید که هر چند کمی شما را آزار می دهند در نهایت به استحکام بیشتر این رابطه خواهند انجامید، کافی است انصاف داشته باشید و آرامش خود را حفظ کنید تا همه چیز به خوبی پیش برود.


:: برچسب‌ها: فال , فال روزانه , فال امروز , فال بهمن ماه , فال روزانه بهمن ,
تاریخ : چهار شنبه 13 بهمن 1395
بازدید : 148
نویسنده : سامان
بعد از وقوع حادثه تاسف بار پلاسکو، متاسفانه شایعات زیادی در فضای مجازی شکل گرفت و گروهی بدون آن که به وضعیت روحی خانواده حادثه دیدگان، آتش نشانان و ... توجه کنند، شروع به شایعه سازی کردند.
 
مجله همشهری سرنخ - خاطره علی نسب: بعد از وقوع حادثه تاسف بار پلاسکو، متاسفانه شایعات زیادی در فضای مجازی شکل گرفت و گروهی بدون آن که به وضعیت روحی خانواده حادثه دیدگان، آتش نشانان و ... توجه کنند، شروع به شایعه سازی کردند.

برخی از این شایعات به حدی عجیب و شگفت انگیز بودند که پاسخ دادن به آنها چندان منطقی به نظر نمی رسد اما در مقابل، برخی از این شایعات، در واقع سوالاتی بودند که چون در آن شرایط اضطراری کسی به آنها پاسخ نداد، به صورت شایعه خودشان را نشان دادند. در این مطلب به تعدادی از این شایعات پرداختیم و حقیقت آنها یا دروغین بودن شان را بررسی کرده ایم.

شایعه 1 و 2

54 متر از سطح زمین بالاتر و تنها دو متر با ساختمان آتش گرفته فاصله داشت، با تمام وجود تلاش می کرد تا همکاران گیر افتاده در آتش را نجات بدهد اما ناگهان همه چیز آوار شد روی سرش. حتی خودش هم فکر نمی کرد جان سالم از این عملیات به در ببرد اما یک معجزه زندگی اش را نجات داد. «سعید کمانی» از لحظه هایی می گوید که پلاسکو روی سرش خراب شد.

از چه زمانی در محل حادثه حاضر شدی؟

- حول و حوش ساعت 8:15 دقیقه به ما خبر داده شد که باید به عنوان نیروی کمکی با یک بالابر به سمت پلاسکو برویم. ما در ایستگاه 100 واقع در منطقه دهکده المپیک خدمت می کردیم اما خیلی زود خود را به موقعیت نزدیک کردیم اما از زمانی که به خیابان ولیعصر رسیدیم با منظره غیرقابل توصیفی روبرو شدیم. خیابان ها و مسیر به شدت شلوغ بود. مردم به سمت ما سنگ پرت می کردند و فحاشی می کردند.
 
آوار شایعات بر سر پلاسکو




:: برچسب‌ها: پلاسکو , ساختمان پلاسکو , حادثه پلاسکو , اخبار پلاسکو , مالک پلاسکو , plasco , اخبار جدید از پلاسکو , فیلم حادثه پلاسکو ,
تاریخ : یک شنبه 5 دی 1395
بازدید : 140
نویسنده : سامان
پیکرتراشی با بادی‌جت یک پروسه کم تهاجمی است که با استفاده از قدرت آب به چربی‌زدایی از نواحی مورد نظر می‌پردازد. افرادی که در برابر رژیم‌های غذایی و ورزش کم می‌آورند، می‌توانند از پیکرتراشی با بادی‌جت که با کمک فشار آب انجام می‌گیرد، برای خلاص شدن از شر چربی‌های اضافی استفاده کنند.
 
پیکر تراشی (بادی جت) چیست؟
 
 
 


:: برچسب‌ها: مشاوره رایگان , پزشک متخصص , پزشک , کلینیک تخصصی پوست , مو , وزارت بهداشت , کلینیک ایران , زیبایی بینی , زیبایی پلک , تزریق ژل , تزریق بوتاکس ,

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com