عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 5 دی 1395
بازدید : 167
نویسنده : سامان
آیا تا به حال شده است تا به کسی نگاه کنید و بگویید: “ظاهرا این بابا هوس یک مرغ سوخاری ۲ تکه با مخلفات‌اش کرده است.”؟ به احتمال زیاد این اتفاق برای‌تان نیافتاده است، اما شعبه‌ی چین مجموعه رستوران‌های KFC، دقیقا می‌خواهد این ایده را اجرا کند.
 
مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: آیا تا به حال شده است تا به کسی نگاه کنید و بگویید: "ظاهرا این بابا هوس یک مرغ سوخاری ۲ تکه با مخلفات‌اش کرده است.”؟ به احتمال زیاد این اتفاق برای‌تان نیافتاده است، اما شعبه‌ی چین مجموعه رستوران‌های KFC، دقیقا می‌خواهد این ایده را اجرا کند.
 
KFC به شما نگاه می‌کند و غذا پیشنهاد می‌دهد 




:: برچسب‌ها: KFC , شرکت چینی , رستوران هوشمند , رستوران , شرکت Baidu , غذا , مجله دیجی کالا ,
تاریخ : یک شنبه 5 دی 1395
بازدید : 113
نویسنده : سامان
نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی از عدم اجرای قانون بخشش جرایم وام های زیر ۱۰۰ میلیون تومان از سوی دولت انتقاد کرد.
 
خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی از عدم اجرای قانون بخشش جرایم وام های زیر ۱۰۰ میلیون تومان از سوی دولت انتقاد کرد.

شهباز حسن پور در جلسه علنی بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در تذکری خطاب به رئیس مجلس گفت:‌ شما به دوستان چپ و راست که دعوا می‌اندازند وقت صحبت می دهید اما به ما مستقلین که دغدغه مردم را داریم وقت نمی‌دهید.




:: برچسب‌ها: دولت و مجلس , بانک‌ , جریمه , علی لاریجانی , نماینده مردم سیرجان , وام ,
تاریخ : یک شنبه 5 دی 1395
بازدید : 128
نویسنده : سامان
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به آمادگی این اداره جهت مقابله با سیلاب احتمالی در هفته جاری گفت:‌ محور اندیکا -‌ تاراز، محور شاهزاده عبدالله و محور سالند دزفول، از جمله محورهایی هستند که در هفته جاری امکان ریزش دارند.
 
خبرگزاری ایسنا: معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به آمادگی این اداره جهت مقابله با سیلاب احتمالی در هفته جاری گفت:‌ محور اندیکا -‌ تاراز، محور شاهزاده عبدالله و محور سالند دزفول، از جمله محورهایی هستند که در هفته جاری امکان ریزش دارند.

محسن یوسفی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان که امروز (5 دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: محور اندیکا تاراز به سمت چهار محال و بختیاری از محورهایی است که در زمان بارش باران احتمال به وجود آمدن مشکلاتی در آن وجود دارد؛ در این محور گردنه تاراز را داریم که البته از سمت ما هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به مسدود شدن محور تاراز ـ بازفت در هفته گذشته به دلیل بارش برف تصریح کرد:‌ به علت عدم برف‌روبی به موقع این محور در استان چهار محال و بختیاری، اداره‌کل حمل و نقل و جاده‌ای به همراه پلیس راه ناچار به اعلام مسدود بودن این محور شدند تا راننده‌های که قصد استفاده از این محور را داشتند، دچار مشکل نشوند.



:: برچسب‌ها: راهداری حمل و نقل , خوزستان , حمل و نقل , مسجدسلیمان , دستگاه‌های بلدوزر , ماشین‌آلات ,

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com